Generatii.

Mă uit pe facebook. E asaltat de copii de clasa a 5-a, a 6-a, sau chiar mai mici. Domnişoare de 12 ani care-şi etalează, sânii existenţi sau nu, cu scris pe ei, inimioare, iniţiale, şi alte porcării, în poze pe care le schimbă din 5 în 5 minute, ca să fie sigure că primesc comentarii la toate, sau cel putin câteva like-uri. Şi mă face să mă întreb : atât de repede se duce lumea asta de râpă? Şi nu numai asta. Vocabularul. Sunt total siderată şi nu înţeleg în ce moment au atins aşa o maturitate încât să atingă nivelul ăla în care mai mult de 75% din cuvintele pe care le pronunţă sunt vulgare. Dar, bineînţeles maturitate care dispare atunci când se transformă in fetiţele şi băieţeii mamei.

Relaţii?!?! Da! Au relaţii peste relaţii. Cât mai scurte şi mai tumultoase, bineînteles terminate cu certuri şi apoi nu-şi mai vorbesc. Şi din nou mă întreb : ce fac copiii ăştia când au o relaţie? Se ţin de mână? Ies la sucuri? Eu una mai mult de atât nu-mi pot imagina un copil de 10 până la 12 ani să facă. Nu pot.  Am încercat în toate felurile să accept că suntem în plină dezvoltare, că văd copii de 10 ani, mă repet, pe facebook, hi5, conturi de youtube şi te miri ce alte site-uri. Dar să înţeleg limbajul chiar nu pot. Trec şi peste relaţiile alea copilăreşti.

Iar acum nu mă pot abţine să nu zic : Pe vremea mea… Ah cât am urât expresia asta ! Ei bine, când eram eu de vârsta lor, mă jucam cu păpuşile, vedeam calculatorul ca să mă joc, tot cu păpuşi, şi printre prietenii pe care-i aveam erau şi băieţi pentru că era amuzant să ne jucăm cu toţii. Unde-i România de acum 7-8 ani?! Unde-s copiii ăia inocenţi?

Un gând despre „Generatii.

  1. Stii unde e Romania aia de care zici tu? Moarta si ingropata de mult. Pentru ca atat ne’a acaparat internetul si dorinta de a ne depasi varsta,statutul etc etc, incat nu cautam decat sa ne expunem clar si raspicat,ca si cum am fi o marfa. Asa am ajuns si eu sa zic,pe vremea mea…puncte puncte…Chiar mi’e dor de timpurile alea,dar sine stie cand se vor intoarce. Pana atunci,Dumnezeu cu mila,si sa ne rugam pentru fatucile astea,sa le vina mintea la cap :))

Lasă un răspuns

